El marcador de «La Marató» de 2015 tanca amb 9,4 milions d'euros

06.05.2016 | 07:46
Ana Boadas i Toni Cruanyes, els presentadors.

La 24a Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, celebrada el mes de desembre passat i dedicada a la diabetis i l'obesitat, ha tancat definitivament el marcador amb una recaptació de 9.469.226 euros. Segons va informar ahir la Fundació de la Marató de TV3, des del dia del programa, el 13 de desembre, fins al 31 de març, quan es van tancar definitivament els donatius d'aquesta edició, el marcador ha crescut 2,4 milions d'euros. Els responsables de la Marató han qualificat el resultat d'«excepcional fruit de la solidaritat de milers de ciutadans, entitats i empreses que permetrà sensibilitzar i impulsar la investigació sobre les dues malalties metabòliques més freqüents a Catalunya».
Un milió de persones van participar en les 2.289 activitats populars organitzades per entitats i col·lectius de tot el territori, el major nombre d'actes celebrats per La Marató en les seus 24 edicions. Des de les seus telefòniques, 2.330 voluntaris van oferir el seu temps per atendre les milers de trucades per oferir donatius durant les més de 15 hores d'emissió de programa de tele i ràdio. Amb els 9,4 milions d'euros recaptats, la Fundació finançarà els projectes d'investigació científica d'excel·lència que resultin més ben valorats d'entre els 136 que s'han presentat a la convocatòria d'ajudes.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema