La periodista Mercedes Milà prepara Convénzeme, la nova aposta de Mediaset España per al seu canal BeMad, que té per objectiu fomentar la lectura de llibres i que es començarà a rodar demà divendres. Segons va informar ahir el grup televisiu, es tracta d'un format original i innovador gravat amb tecnologia mòbil en HD, i amb la col·laboració de La Fábrica de la Tele, en el qual els lectors xerraran amb la presentadora a la llibreria + Bernat de Barcelona, donant arguments sobre la necessitat de llegir determinades novel·les de diversos gèneres.

En cada lliurament, els lectors faran un repàs a les històries que plantegen els llibres, analitzant la trajectòria dels seus autors i exposant en primera persona quins sentiments els ha generat la seva lectura, "tot això en una conversa àgil i alhora relaxada entre la presentadora i els seus convidats", segons explica Mediaset en un comunicat. Aquesta nova aposta temàtica del grup coincideix en el temps amb la posada en marxa de la campanya impulsada per la mateixa Mercedes Milà www.salvemoslaslibrerias.com, que té per objectiu frenar el procés d'extinció de les llibreries de barri arreu del país.