Chenoa i Bisbal s'emporten el minut d'or televisiu de dilluns amb petó fallit inclòs

02.11.2016 | 07:21
Chenoa i David Bisbal en un moment de l´actuació de dilluns a la nit.

La interpretació del tema Escondidos de Chenoa i David Bisbal al concert homenatge d'Operación Triunfo, emès per La 1 de Televisió?Espanyola, el més vist de la nit de dilluns, va aconseguir «el minut d'or» en acaparar les mirades de gairebé 4,8 milions de persones. La gala dels 16 participants de la primera edició del talent transmesa en directe es va endur una mitjana de més de 4.149.000 espectadors, segons dades de Kantar Media facilitades per Barlovento Comunicación, cosa que va suposar un 27,5% de quota de pantalla.
L'actuació del duo va ser la que més interès va reunir dels que estaven veient la televisió a les 00.10 h de la nit, un total de 4.792.000 persones. En aquest moment, els cantants deixaven en l'aire l'última frase d'Escondidos per dirigir-se al públic i intercanviar-se missatges mutus d'afecte i admiració.
A més, el hashtag #ChenoayBisbal es va convertir en tendència mundial a la xarxa Twitter només començar l'actuació dels dos exconcursants d'OT, i amb una abraçada i un petó fallit com a moments més estel·lars.
No obstant això, l'emissió d'ahir no va ser la més vista de la sèrie d'especials sobre el retrobament dels concursants. El 16 d'octubre van veure la primera entrega del programa 4.702.000 persones. La segona part del documental emès el passat 23 d'octubre va reunir 3.948.000 seguidors, un 20,9% del total, i la tercera va congregar ?diumenge passat 2.909.000, cosa que es tradueix en un 17,5% de quota de pantalla. Segons la mateixa RTVE, l'homenatge a Operación Triunfo s'ha convertit en el programa no esportiu més vist des de principi de temporada, sumant els tres especials una mitjana de 3.851.000 espectadors i un 21,2%.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema