n La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio va tancar diumenge a la nit 15 hores d'emissió en directe amb una recaptació de gairebé 8,5 milions d'euros, dedicats aquesta edició a la investigació sobre l'ictus i les malalties medul·lars i cerebrals traumàtiques. Des de les vuit del matí, la ràdio i la televisió pública catalanes van recaptar un total de 8.490.607 euros, una xifra que previsiblement augmentarà, ja que els ciutadans que ho desitgin poden continuar amb les aportacions els pròxims dies, segons va recordar ahir TV3.

Tot i la gran recaptació registrada en aquesta 25a edició, l'audiència del programa solidari de Televisió de Catalunya ha estat una de les més baixes dels últims anys. Concretament, La Marató es va quedar amb una mitjana de 290.000 espectadors, amb un 14% de quota. El programa ha patit una davallada important, en comparació amb les 311.000 persones i el 15,1% del 2015 i les 409.000 i el 19,5% de quota del 2014. Malgrat tot, La Marató es va situar diumenge com l'onzè programa més vist del dia a Catalunya.