El Llagostera començarà la lliga sense patrocinador principal

Tarragó confia que les converses amb diverses empreses per trobar un espònsor per a la part central de la samarreta acabin reeixint · El club té assegurats uns 200.000 € amb les marques (Patronat de Turisme, Aligator, Agrupació i Pensador de Apuestas) que lllueix a les equipacions

24.08.2015 | 07:16
Els jugadors del Llagostera celebrant un gol aquesta pretemporada amb les samarretes sense publicitat.

Entre les samarretes del Llagostera i el Barça d'aquesta temporada hi ha ben poques diferències, ara que al Camp Nou han apostat per lluir les ratlles blaugrana en horitzontal, però sí que n'existeix una de significativa: la del conjunt gironí continua òrfena de patrocinador principal i així començarà demà la lliga, mentre que l'equip barcelonista segueix publicitant Qatar Airways a canvi de molts milions d'euros. Després de moltes temporades sense patir a l'hora de trobar una esponsorització, aquest estiu el Llagostera no ha aconseguit trobar encara cap empresa disposada a lluir el seu nom a la part central de la samarreta. Hi ha converses obertes amb firmes de la província de Girona i de fora, però encara res tancat.

Des que Tèxtil Tarragó va deixar de patrocinar el club després de l'ascens de Tercera a Segona el Llagostera ha tingut dos espònsors principals: La Bruixa d'Or va acompanyar el conjunt del Gironès durant els tres anys que va durar la seva aventura a la categoria de bronze, mentre que el curs passat era la marca d'ascensors Citylift, ara patrocinadora del Girona, entre d'altres clubs, la que va publicitar-se a la part frontal de l'equipació. «És clar que ens aniria bé tenir un patrocinador principal. Esperem que en les properes setmanes puguem tancar algun acord amb alguna de les empreses amb les quals parlem», reflexionava ahir la presidenta Isabel Tarragó. Al Llagostera li agradaria promocionar una marca gironina -«però costa molt trobar-ne», s'afanya a puntualitzar la dirigent.

De moment, però, el conjunt blaugrana té assegurats uns ingressos al voltant dels 200.000 euros gràcies a la contribució de les altres marques que llueix a les equipacions de joc: Els emblemes de Costa Brava i Pirineu de Girona gràcies a l'aportació de 130.000 euros de la Diputació (que també entrega al Girona) apareixen a l'esquena del jugador a la part inferior i a la màniga de la samarreta, i a més a més cal afegir-hi els de les firmes Aligator (en un costat del pantaló), Agrupació (a la part posterior del pantaló) i Pensador de Apuestas.

El club gironí, per altra banda, està a l'espera de rebre l'escriptura de la composició de la Societat Anònima Esportiva. La primera junta d'accionistes de la UE Llagostera-Costa Brava SAE se celebrarà segurament durant el mes de setembre. Allà quedarà configurat el Consell d'administració, que continuarà sota la presidència d'Isabel Tarragó.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema