L'àrbitre va tornar a ser determinant en una acció que va resultar decisiva

18.04.2016 | 07:20
L'àrbitre va tornar a ser determinant en una acció que va resultar decisiva

Una jugada aparentment sense discussió, un refús amb la cara de Querol a córner a punt va estar de suposar la derrota dels gironins. L'assistent va indicar a l'arbitre Figueroa Vázquez que el reusenc havia tocat la pilota amb la mà i era mereixedor de pena màxima. A la roda de premsa, Alsina va destacar que esperaque aquests errors "algun dia vagin al nostre favor".

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema