L'empresa Anxoves de l'Escala celebra els 75 anys d'història renovant la imatge a la qual s'afegeix el nom de "l'alma mater de l'empresa i filla el fundador, M. Sureda". L'empresa escalenca aposta per la gamma "premium".

El nom de Magdalena Sureda tornarà a lluir en tots els seus productes i serà la marca a partir de la qual s'organitzarà la nova gamma de productes premium que comercialitzaran. S'han sumat al catàleg la ventresca de Bonítol del Nord i Bonítol del Nord en conserva.

Anxoves de l'Escala va ser fundada el 1939 per Carles Sureda. La seva dona Maria Pascual va decidir treure al carrer, on passava les tardes cusint, una mostra de l'excedent de peix fresc conservat en salaó. El producte va tenir molt d'èxit i això va portar la família Sureda a anar abandonant paulatinament la venda de peix fresc i centrar-se en el salaó. L'empresa és avui present a 15 països i el seu catàleg de productes inclou l'anxova en salaó, els filets d'anxova en oli d'oliva, la tonyina en conserva i escabetx, les sals de taula, o el seitó en vinagre, entre d'altres.