L'Àrea de Turisme de Roses acaba d'iniciar una campanya promocional de gran abast en mitjans de comunicació, xarxes socials i suports publicitaris d'arreu de l'Estat per tal de posicionar la destinació entre el turisme de proximitat.

La voluntat de l'Ajuntament és impulsar el sector turístic després de l'aturada econòmica que ha significat la crisi sanitària de la covid-19, amb una important campanya que visualitzi els atractius i avantatges d'escollir Roses durant les vacances d'estiu, a la qual destinarà una partida total de 60.000 euros.

La important davallada del turisme estranger vaticinada des de l'inici de la declaració de l'estat d'alarma va motivar que Turisme de Roses reconsiderés les seves accions promocionals i reaccionés fent un gir dirigit cap al turisme interior.

Campanyes de comunicació

Entre les accions ja impulsades des de principis del mes d'abril, destaquen la intensificació de les campanyes de comunicació en mitjans especialitzats d'àmbit estatal que, setmana a setmana, han anat desgranant els atractius i possibilitats que ofereix la població al visitant i que han obtingut una important presència en digitals i blogs turístics, per exemple, amb la realització del vídeo «Torna a viure, torna a Roses» difós des del 15 de maig a través de les xarxes socials.