Roses ha apostat per continuar amb la promoció turística de la població i difusió a través de campanyes diverses i malgrat els establiments estan actuament tancats. S'espera que tingui un impacte més endavant. Que quan es recuperi la normalitat Roses sigui present entre els futurs visitants. La cainguda del turisme francès fa que s'opti per atraure turisme de l'Estat.

Les campanyes entre els mercats turístics estatals es realitzen anualment de manera continuada. Amb la pandèmia hi ha hagut una caiguda del turisme francès però un augment del visitant català i estatal-, han motivat que l’Ajuntament de Roses hagi intensificat durant els darrers mesos la seva presència en mitjans de comunicació d’aquests àmbits.

L’alcaldessa de Roses i regidora de Turisme, Montse Mindan,admet que "som conscients que l’actual situació limita quasi per complet l’arribada de visitants i turistes a la població, que la majoria d’establiments hotelers i de la restauració estan tancats" i que, per tant, "les campanyes no tindran una repercussió immediata en nombre de visitants". Continuen treballant perquè quan es reobrin "establiments i siguin possibles els desplaçaments, Roses estigui present i es mantingui en l’agenda dels futurs turistes":

Gràcies a les accions comunicatives realitzades al llarg del mes d’octubre, Roses ha assolit una presència en els mitjans de comunicació, amb 21 aparicions a 13 mitjans de diferents sectors: 4 mitjans especialitzats en viatges (Los Viajeros, Turismo en la red, Fotoviajes i Revista Mas Viajes), 4 gastronòmics (Gastroystyle, Vinos y caminos, Gastronomía y Moda e Indisa), un lifestyle (Urbanitas Magazine), un sectorial (Hosteltur), un de natura (Aire Libre) i dos de temàtica variada (El Almanaque i Serendeputy). Aquests mitjans han permès que Roses continuï present en mercats emissors com la Comunitat de Madrid, Balears o Andalusia, a més de continuar reforçant el mercat de proximitat català.

Els aspectes posats en valor durant aquest octubre han estat la gastronomia rosinca, amb el suquet de peix com a màxim exponent, i les campanyes Patrimoni Viu i Sent la Badia.

D’aquesta manera, amb la contractació de l’empresa especialitzada en comunicació turística RVEDIPRESS, Roses aconsegueix mes rere mes estar present en mitjans de comunicació, tant offline com online, amb una estratègia dirigida a donar a conèixer els esdeveniments puntuals que tenen lloc a la localitat al llarg de l’any, així com a la posada en valor del seu patrimoni cultural, natural i gastronòmic.