Figueres té a ple rendiment els tres nous carregadors públics per a vehicles elèctrics que es van adquirir recentment. Des de principis d’estiu i fins fa poc s’han posat en marxa aquestes noves instal·lacions que gestiona l’empresa plurimunicipal de serveis Fisersa i que ja sumen un total de cinc carregadors públics a la ciutat destinats a una mobilitat més sostenible amb el medi ambient.
Els nous aparells se situen al carrer Tramuntana, a prop del CAP Ernest Lluch; al carrer Rubaudonadeu, al costat de l’estació del tren del centre de la ciutat i el tercer, a l’aparcament gratuït de l’antic camp de futbol, al carrer del Far. Cadascuna d’aquestes instal·lacions té una potència de 44 kW i disposa de dues sortides de corrent altern de 22 kW.
Els nous punts de recàrrega elèctrica estan fabricats per l’empresa catalana Selba (Serveis Electrònics del Bages) i tenen un disseny pràctic i concebut per formar part del mobiliari urbà. L’actuació ha tingut un cost de 55.500 euros.