El passat dissabte va finalitzar la tercera edició de la campanya de dinamització comercial l’Empordà als Aparadors, que promou el Consell Comarcal de l’Alt Empordà, i que durant tots els caps de setmana d’octubre ha celebrat desenes de tastets i degustacions provinents de 21 productors gastro-alimentaris de la comarca, a 44 comerços repartits entre Figueres, la Jonquera, Castelló d’Empúries, Roses, Llançà, l’Escala i Cadaqués. El conseller comarcal Joan Cano destaca que «hem generat sinergies entre productors i establiments, que és la raó de ser d’aquesta campanya». 

L’Empordà als aparadors també va dur a terme un sorteig al seu compte d’Instagram que va implicar més de 700 persones i que va premiar una afortunada amb 2 nits d’allotjament per a 5 persones al Càmping Bassegoda Park. Sense oblidar que fins a l’1 de novembre totes les botigues participants permeten participar en sorteigs de xecs-regal de productes o serveis valorats entre 13 i 30 euros, dipositant unes butlletes degudament emplenades en unes urnes que es troben en aquestes botigues.

L'Empordà als Aparadors està organitzat pel Consell Comarcal de l'Alt Empordà amb els ajuntaments de Castelló d'Empúries, l'Escala, Figueres, la Jonquera, Llançà i Roses, i la col·laboració de l'Ajuntament de Cadaqués, Empordà Turisme, l'Associació de Professionals d'Activitats Turístiques de Cadaqués, Comerç Castelló, UBET de l'Escala, Comerç Figueres, Jonquera Comerç, l'Associació de Comerciants de la Zona Nord de la Jonquera, l'Associació de Comerciants Els Límits-El Portús, l'Associació de Comerciants de Llançà, i l'Associació d'Empresaris Roses-Cap de Creus