Comença la reparació de la GI-610 de Roses a Vilajuïga
El trànsit està restringit en un dels carrils de circulació de vuit del matí a set de la tarda

Els treballs que s'estan portant a terme a la Gi-610 / Generalitat

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha començat els treballs de manteniment i reparació de la carretera GI-610, al punt quilomètric 0+000 al 7+500, als municipis de Roses, Palau-saverdera, Pau i Vilajuïga.
Les obres consisteixen en l’apedaçat puntual del ferm en tot el tram i la reposició de la senyalització horitzontal afectada.
Les afectacions al trànsit durant tot el termini d’execució de les obres implicaran el tall d'un carril de circulació amb pas alternatiu de vehicles en horari diürn, de 8 del matí a 7 de la tarda.
Les obres, que es van iniciar la setmana passada, tenen una durada de 4 setmanes i està previst que estiguin totalment acabades abans del 25 de novembre.

Reparacions a la Gi-610. / Generalitat
- Enric Auquer: 'Si uns nois catalans acaben radicalitzant-se, penso quina responsabilitat hi tinc jo
- Mesos de conflicte als portals del Mercadal de Girona: «Ja no vivim els espais comuns amb normalitat»
- L'aigua de mar no cura: Els metges gironins alerten de conferències sense aval científic en un congrés a Llançà
- Un jubilat denuncia una retallada permanent de la pensió tot i haver cotitzat 45 anys: «Vaig començar a treballar als 14 anys»
- L’alcalde de Lloret aprova un nou decret que obliga la Policia Local a fer hores extres de manera indefinida
- El boicot a les colònies escolars fa caure un 70% les reserves i algunes cases es queden 'a zero' i ja no obriran a la tardor
- Begur inaugura la XXI Fira d’Indians amb Artur Mas com a convidat d'honor
- Una quarantena de Tures es reuneixen a Olot per donar el tret de sortida a les festes