Deixa el cotxe mal aparcat a Figueres i li troben haixix i marihuana a dins
Els Mossos detenen un home de 49 anys amb antecedents per fets similars

La droga i els diners intervinguts a Figueres. / Mossos d'Esquadra

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 49 anys acusat de tràfic de drogues a Figueres. L’individu ja tenia antecedents policials per fets similars.
El cas es va destapar l’1 d’agost, cap a dos quarts de vuit del vespre, quan l’home va deixar el seu vehicle mal estacionat a la zona dels jardins de Mariana Pineda, al sector oest de la ciutat.
Agents de paisà dels Mossos d’Esquadra, que estaven realitzant un dispositiu per prevenir la venda de droga al detall, van considerar l’actitud sospitosa i van intervenir.
Van localitzar l’individu, que conversava amb altres homes, el van identificar i van escorcollar el vehicle. A terra, a la zona del copilot, van localitzar una bossa que contenia 10 tauletes d’haixix i marihuana. A més, li van intervenir 240 euros en efectiu.
Segons els Mossos, la droga estaria valorada en uns 7.000 euros al mercat negre. Davant dels fets, l’home va ser detingut.
- Ni als 30 ni als 50: aquest és el moment més infeliç de la vida, segons experts
- Ca l'Avi o el somni fet realitat de tres joves d'obrir el seu propi restaurant
- Gairebé 200 sol·licitants d'asil passen pel campament del parc Central
- Cheka: «Costa un temps acceptar que t’has quedat per sempre sense silenci»
- El problema de la Rosalía
- Desvien trànsit cap a la Garrotxa per evitar el coll d’embut dels diumenges a Ripoll
- Rebenten dues furgonetes al golf de Caldes i desapareixen prop de 3.800 euros i aparells electrònics de gran valor
- David Bustamante revela la rutina de la seva transformació física: 'Això és el que elimina més greix