Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Mor la conductora d’un cotxe en un xoc frontal amb una furgoneta a l’N-II a Biure

Dues persones han resultat ferides de menor gravetat i han estat traslladades a l’Hospital Trueta

Els serveis d’emergències treballant al punt de l’accident a l’N-II a Biure.

Els serveis d’emergències treballant al punt de l’accident a l’N-II a Biure. / Anti-Radars Garrotxa

Tony Di Marino

Tony Di Marino

Biure

Una dona de 85 anys ha mort aquest dijous a la tarda en un xoc frontal a l’N-II, a Biure. El sinistre s’ha produït al voltant de dos quarts de sis de la tarda al punt quilomètric 766, quan, per causes que els Mossos d’Esquadra encara estan investigant, han impactat un cotxe i una furgoneta. Els ocupants de la furgoneta han estat atesos pel Sistema d’Emergències Mèdiques abans de ser evacuats a l’hospital Trueta. Segons Trànsit, les seves lesions són de menor gravetat.

L’accident ha activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats del SEM. Les tasques d’atenció i retirada dels vehicles han afectat la circulació a la via durant la tarda.

Amb aquesta nova víctima mortal d’accident de trànsit, ja són 21 les persones que han perdut la vida a les carreteres de les comarques gironines des de principis d’any. 

Tracking Pixel Contents