Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Una fuita d’aigua inunda un carrer de Figueres i deixa quatre botigues afectades

La incidència ha deixat sense subministrament alguns veïns

La zona d'obres on s'ha reparat la fuita d'aigua al carrer Nou de Figueres.

La zona d'obres on s'ha reparat la fuita d'aigua al carrer Nou de Figueres. / ajuntament de Figueres

Eva Batlle

Eva Batlle

Figueres

Una fuita d’aigua al número 35 del carrer Nou de Figueres ha provocat aquest divendres de matinada la inundació del carrer i ha afectat quatre botigues situades al seu pas. L’aigua s’ha escampat pel centre del carrer fins a arribar als establiments, deixant-los amb aigua a dins. Els Bombers no han estat requerits i no han treballat en aquest incident.

Segons informa l’Ajuntament, la fuita ha deixat sense subministrament d’aigua els veïns del carrer Sant Llàtzer fins a la plaça Dr. Ernest Vila, pel lateral dret en direcció a la plaça. Malgrat la incidència, la Guàrdia Urbana manté oberta la circulació de vehicles al carrer afectat.

Els tècnics de Fisersa han reparat la canonada i, cap a dos quarts de dues del migdia, l’Ajuntament ha informat que també s’ha restablert el subministrament als veïns afectats.

Tot i això, la zona on s’han dut a terme les obres romandrà tancada i degudament senyalitzada durant tot el cap de setmana. Està previst que dilluns es faci el formigonat i la reparació del paviment, i que s’habiliti un pas alternatiu per als vianants.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents