La sorprenen amagada als lavabos d’un establiment de Llançà després d’entrar-hi a robar i la detenen
La dona, de 40 anys, es va fer una ferida a la mà en trencar el vidre i va ser acabar arrestada per la Policia Local i els Mossos

Un control de la Policia Local de Llançà, en una foto d'arxiu. / Policia Local de Llançà

La Policia Local de Llançài els Mossos d’Esquadravan detenir el 10 de febrer, a un quart de deu del matí, una dona de 40 anys, veïna d’un poble proper, acusada d’haver entrat a robar en un establiment del municipi.
La dona hauria forçat l’entrada trencant un vidre, i en el moment d’accedir al local s’hauria fet una ferida en una mà. Quan els agents van arribar i van fer la inspecció de l’establiment, la van acabar localitzant amagada a l’interior dels lavabos.
En aquell moment, els efectius policials van procedir a la seva detenció com a presumpta autora d’un robatori amb força. El cas ha quedat en mans dels Mossos d’Esquadra, que s’encarreguen de les diligències per aclarir els fets, informa la Policia Local.
Subscriu-te per seguir llegint
- David Uclés: 'Vull que posi que no em sento còmode amb l'entrevista
- Catalán: «Vaig haver de demanar festa a la feina per anar a jugar un partit de Segona A amb el Figueres»
- Condemnen la constructora a pagar 543.290 euros pel litigi del cost de la Clínica Girona
- Torna l'estafa de l'asfalt a les comarques de Girona: dos detinguts i cinc investigats
- Pas endavant en el Campus de Salut: així serà el nou Trueta segons el projecte guanyador
- Dani Cabezas: 'Vaig trucar els pares des de l’hotel per dir-los que havia debutat a Primera
- Per què el BCE recomana guardar efectiu a casa? Els diners físics, clau si fallen les targetes i els pagaments digitals
- La Fageda inverteix en nova maquinària que permetrà generar nous llocs de treball i elaborar nous productes