Crema una palmera al costat d’una discoteca d’Empuriabrava
Els Bombers l'han sufocat amb rapidesa

Una imatge d'arxiu d'un camió de Bombers / DdG

Empuriabrava
Els Bombers van treballar aquest diumenge, poc abans de la mitjanit, en un incendi a Empuriabrava. En concret, van rebre l’avís que cremava una palmera al sector de l’aeroclub, al costat d’una discoteca de la localitat.
Fins al lloc s’hi van desplaçar diverses dotacions, que van poder sufocar el foc en poca estona. La Policia Local de Castelló d’Empúries també va intervenir en el servei.
Subscriu-te per seguir llegint
- Orriols, a Illa: “Gràcies pels pressupostos i per haver desarticulat el PSC a Ripoll; ha sigut una jugada mestra”
- Aquest és el restaurant 'secret' d'Alexia Putellas a la Costa Brava
- «La llevadora em va respondre: tenim fills per eixamplar l’amor»
- «Les estupideses que ha comès l'esquerra són innumerables»
- Els Mossos informen al jutjat dels crims de Susqueda que no poden acabar la investigació perquè el pantà té massa aigua
- La Seguretat Social es posa seriosa: obliga a tornar la pensió als jubilats que facin això
- Protecció Civil demana definir 'zones segures' als municipis afectats per una 'improbable' ruptura de Susqueda
- Som Energia ven la seva planta de biogàs a Lleida després de més de deu anys d’activitat