Un conductor queda atrapat al seu vehicle després d’un accident amb un camió a l’AP-7 a la Jonquera
Els Bombers l’han hagut d'extreure del turisme i el SEM l’ha traslladat a l’Hospital Josep Trueta

Imatge d'arxiu d'un accident / Mossos d'Esquadra
Un conductor ha resultat ferit menys greu aquest divendres després d’un accident entre un turisme i un camió a l’AP-7, a l’altura de la Jonquera. L’home ha quedat atrapat a l’interior del vehicle i ha hagut de ser rescatat pels Bombers de la Generalitat.
El sinistre s’ha produït cap a les 15.00 hores al punt quilomètric 4 de l’AP-7 quan un turisme i un camió han topat i, arran de l’impacte, el cotxe ha quedat en sentit contrari a la marxa.
Al turisme hi viatjaven dues persones. L’acompanyant ha pogut sortir del vehicle pel seu propi peu, mentre que el conductor ha quedat atrapat a l’interior. Fins al lloc de l’accident s’hi han desplaçat efectius dels Bombers, els Mossos d’Esquadra i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Els Bombers hi han mobilitzat tres dotacions i han dut a terme les maniobres necessàries per extreure el conductor del vehicle.
Un cop alliberat, l’home es trobava marejat i desorientat. Els efectius del SEM l’han atès al lloc dels fets i posteriorment l’han traslladat a l’Hospital Josep Trueta en estat, segons indiquen, menys greu.
Subscriu-te per seguir llegint
- Marc Giró (51 anys), sobre el seu primer sou: «Vaig estar dos mesos sense menjar. M’ho vaig gastar tot en un Louis Vuitton»
- La Garrotxa demana 'frenar' el creixement de població perquè està 'al límit' i avisa de problemes d'infrahabitatge
- Una barca amb onze persones xoca contra les roques a Calella de Palafrugell
- Ángel Ortiz, el blanenc que vol ser alcalde de Còrdova
- Alumnes es queden sense transport escolar per 'haver triat la concertada
- Toni Pons estrena botiga al centre de Girona amb el doble de superfície
- Mor un motorista de Girona en un xoc amb un cotxe a l'N-260 a Fiscal, Osca
- La Sea Otter calcula a Girona un impacte de 40 milions
