21 de novembre de 2018
21.11.2018
Diari de Girona

El síndic signa amb Sorea millorar l'atenció a l'usuari

21.11.2018 | 00:34
D'esquerra a dreta, Sergi Sanchís, defensor del Client d'AGBAR; Joan Maria Garcia, síndic; Andreu Masferrer, de Sorea; i Jordi Soler, alcalde.

Les llars i empreses del municipi de Calonge i Sant Antoni disposaran d'un sistema més clar i eficaç per gestionar les queixes o problemes que puguin tenir amb el seu servei d'aigua. El síndic municipal de Greuges de Calonge i Sant Antoni, Joan Maria Garcia i Mascarós, ha signat un conveni de col·laboració amb el gerent de Concessions de Sorea, Andreu Masferrer, i amb el defensor del Client d'Agbar, Sergi Sanchís, per tal d'establir un sistema més àgil de gestió a l'hora de donar una millor resposta a les queixes dels usuaris.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook