12 de març de 2019
12.03.2019
Diari de Girona

El grup de restauració Andilana fa campanya amb el peix de Palamós

L'Ajuntament i l'empresa presenten a Barcelona els sopars temàtics «Sabor i tradició» i «Atrévete»

11.03.2019 | 23:57
El grup de restauració Andilana fa campanya amb el peix de Palamós

El president del grup de restauració Andilana, Ramon Puig, acompanyat per l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, va presentar ahir a Barcelona un calendari de 12 sopars temàtics que realitzarà durant aquest any 2019 repartits pels seus restaurants i en els quals s'apostarà per la «tradició, innovació i diversió».

D'una banda, sis sopars gastronòmics amb la denominació «Sabor i tradició» amb la intenció de recuperar l'origen de costa que té el grup Andilana, nascut a Palamós, potenciant la cuina del peix i donant valor als productes del mar. Per una altra, sis sopars temàtics que sota el nom d'«Atrévete» oferiran «experiències sensorial» als seus comensals, que podran gaudir de diferents propostes gastronòmiques atrevides. Aquests sopars tindran un aforament limitat.

«Sabor i tradició» posarà en valor el peix fresc de Palamós i ho farà amb la col·laboració de l'Espai del Peix de la localitat, que coordinarà en aquests sopars temàtics la participació dels pescadors del municipi que han seguit en aquest equipament la formació MasterPeix. La proposta «Atrévete», en canvi, permetrà als comensals viure una experiència «única i divertida; un viatge sensorial que combina la gastronomia amb els maridatges, speedbeers i nits màgiques».

Aquests àpats s'oferiran als retaurants Balthazar, Flamant, Vista Mare, Market i Rita, de Barcelona, i al Trias de Palamós.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook