Palamós va presentar ahir la segona edició de la campanya de promoció turística «El Vermut a Palamós». La proposta durarà del 7 d'abril fins al 26 de maig i busca promocionar els bars i els comerços locals amb l'atractiu del vermut.

L'objectiu, explica el consistori, és el de potenciar l'activitat turística obrint el comerç també els diumenges i complementant-ho amb l'àmplia oferta gastronòmica del municipi.

En total, 23 tavernes i bars del municipi oferiran a preus populars un tast de vermut acompanyat amb una tapa. En concret els establiments participants són: Arrels Taverna, Bar La Plaça, Bar Tramuntana, Bar Terrassa, Can Blau, El Casino, El Castellet, El Mur, El Pirata, Granja Nuà, Glass Blanc, Hotel Trias, La Barberia, La Paki, La Taverna de l'Ibèric, Mar Bonic, Rumbo al Cairo (Hotel Marina), San Grillat, Salut, Thai Palamós, Vermuteria i tapes El Moll, Vermuteria Lincoln i Xarel·lo bodega. A banda, també s'han programat espectacles musicals.