Finalitza la campanya gastronòmica La Garoinada 2019 batent rècords històrics. En total, el nombre de menús i racions de garoines o eriçons de mar consumits als 10 establiments participants ha crescut un 51,8% en relació a l'any passat. En aquest sentit, s'ha passat dels 5.485 menús i racions als 8.325.

Pel que fa a la venda de paquets turístics de caps de setmana l'augment és del 54,3% en comparació amb l'any anterior, passant dels 234 paquets als 361.

Després dels bons resultats d'aquest any i la bona salut que presenta la campanya gastronòmica, el regidor de Promoció Econòmica, Albert Gómez, considera que «el creixement d'enguany és conseqüència del bon temps amb un hivern suau, i també gràcies a la repercussió aconseguida a través de la difusió i les xarxes socials».

Consolidació turística

Respecte al paquet que inclou el menú i una excursió amb vaixell és l'únic producte que ha disminuït sensiblement la seva demanda, amb 31 venuts suposa 3 menys que l'any anterior però 6 més que el 2017. En general, assegura el consistori, La Garoinada es consolida com un atractiu turístic.