La Federació del Comerç de la Bisbal d’Empordà, amb el suport de la Diputació de Girona i de l’Ajuntament de la Bisbal, presenta un nou producte: el Bis-Vals.

Es tracta d’una capsa, similar a una smart box, que integra diverses propostes dels comerços associats. En concret, recull experiències, productes i serveis d’un mateix valor econòmic d’entre els quals la persona que posseeixi una capsa pot escollir el que més li agradi i bescanviar-lo. Per ara, s’ha fet una edició limitada de Bis-Vals amb 200 unitats que es posaran a la venda a partir del pròxim dijous dia 9 de desembre a alguns comerços del municipi.

L’objectiu d’aquest llançament és donar informació al client bisbalenc dels productes i serveis que pot trobar al municipi, fomentar la unitat i la col·laboració entre els comerços locals, dinamitzar el comerç local mitjançant un producte que pot beneficiar al conjunt i posicionar la Bisbal com a objectiu turístic dins de l’àmplia oferta de la Costa Brava.