Junts denuncia "inacció" després del trencament de vidres de disset cotxes a Sant Feliu
El partit critica que el govern local va desistir de posar càmeres als punts més conflictius

L'aparcament Gas Vell de Sant Feliu de Guíxols. / DdG

El partit de Junts de Sant Feliu de Guíxols ha criticat el govern liderat per Carles Motas per la seva «inacció» en seguretat ciutadana. Segons el partit, l’incident del 2 de gener on es van trencar vidres de disset vehicles a l’aparcament del Gas Vell és "un més dels actes vandàlics" que ha patit el lloc, i que genera «inseguretat» als veïns.
El setembre de 2020 la formació va presentar una moció al Ple per millorar la il·luminació dels carrers, que va ser aprovada unànimement, però «no s’ha desenvolupat completament». També sosté que el 9 d’agost de 2022 la Junta de Govern va arxivar el procediment de contractació de 16 càmeres per millorar els punts més conflictius.
En últim lloc, Junts denuncia que als pressupostos de 2025 el govern ha disminuït les inversions a la Policia Local, un fet que titlla d’«inversemblant» i d’«irresponsable».
- Quique Álvarez: 'Tsygankov estava convocat i no ha volgut canviar-se
- Una gironina al terratrèmol de Colòmbia: «No ens podíem creure que allò fos real»
- Girona-Leganés (1-1): Abel Ruiz evita una plantofada de realitat per començar
- L’avís d’un expert en seguretat sobre un hàbit molt habitual: «No deixis la clau posada al pany a la nit»
- Grava sense saber-ho els últims instants de la seva parella: el vídeo d’una mort que sacseja les xarxes
- Girona acumula més de 14.000 habitatges nous sense vendre
- La UdG apareix per vuitè any consecutiu en el rànquing més prestigiós del món
- Desconfiança entre els comerciants del Barri Vell de Girona per la gestió de les papereres
