Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Cremen tres contenidors a Sant Feliu en pocs minuts de diferència

Les flames també han causat danys en una caixa de fusibles del carrer

Imatge de recurs dels Bombers de la Generalitat

Imatge de recurs dels Bombers de la Generalitat / BOMBERS DE LA GENERALITAT

Eva Batlle

Eva Batlle

Sant Feliu de Guíxols

Els Bombers han treballat aquest dimarts de matinada en dos incendis de contenidors a Sant Feliu de Guíxols.

Aquests focs de mobiliari urbà han tingut lloc en pocs minuts de diferència i en dos carrers propers.

El primer dels avisos ha saltat a les dues i cinc minuts de la matinada, els Bombers han mobilitzat una dotació fins al carrer de la Llibertat amb cantonada amb el del Mall.

Aquí s'han trobat un dels recipients en flames i aquestes n'han afectat dos: un de recollida de plàstic i un de vidre.

Mentre acabaven el servei, els efectius han rebut l'avís d'un altre foc (2:24 hores), amb la dotació mobilitzada s'han dirigit fins al carrer de Zorrilla, a uns 100 metres de la primera alerta.

Més afectacions

Aquí el foc ha afectat un contenidor i a més, les flames han causat danys en una caixa de fusibles del carrer. Per aquest motiu, han avisat la companyia subministradora perquè hi fes una revisió, ja que, segons informen des del cos d'emergències, podia haver afectacions en l'enllumenat públic. A banda dels Bombers, la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols també s'ha mobilitzat.

Tracking Pixel Contents