Arresten un maltractador amb ordre d'allunyament de la seva exparella davant d'un pub de Platja d'Aro
L'home la intimidava des de la terrassa del local

Un vehicle de la Policia Local de Platja d'Aro en una imatge d'raxiu / Policia Local de Castell-Platja d'Aro

La Policia Local de Castell-Platja d'Aro ha arrestat un maltractador que comptava amb una ordre d'allunyament de la seva exparella.
Els agents van arrestar l'home de 25 anys com a presumpte autor d'un trencament de condemna. Una ordre judicial que tenia vigent des de feia poc menys d'un mes.
Els fets es remunten al dia 11 de maig pels volts de tres quarts de dues de la matinada quan la Policia Local va rebre l'avís d'un possible incompliment d'ordre de no acostament envers la seva exparella. Els agents es van dirigir cap a un pub del centre de Platja d'Aro i van trobar-se a un home que estava assegut a la terrassa i que intimidava la dona i l'observava. Aquesta estava a l'exterior del local i malgrat que li hauria dit que marxés, l'home es va mantenir a la terrassa. Els agents locals van identificar l'home i el van detenir.
I és que aquest comptava amb una ordre d'allunyament de 150 metres cap a la seva exparella. Una ordre judicial que no feia ni un mes que estava vigent i la va incomplir mantenint-se a una distància de poc més de 40 metres.
Es dona el cas que aquesta dona va demanar assessorament i va fer denúncia contra l'home a mitjans del passat mes d'abril. La Policia Local de Platja d'Aro compta amb un Grup d'Atenció a la Víctima i aquest està amb permanent contacte amb el dels Mossos d'Esquadra.
Subscriu-te per seguir llegint
- Enxampen Aleix Espargaró fent un avançament molt perillós amb bicicleta a Girona
- Toni Pons registra un nou rècord de facturació i es prepara per traslladar-se a Bescanó
- Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident múltiple a Vilablareix
- «Els cotxes són la meva passió, però hi entenc més de pastissos»
- Un restaurant de Girona, obligat a canviar de nom
- Tanquen accessos a les lleres del Ter i la Muga pel desembassament del Pasteral i Darnius-Boadella davant la borrasca Regina
- L’infantament de Marc Bernal
- Tanca el Bar Plaça de Banyoles: de 'cafè dels rics' a centre neuràlgic del municipi