Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Apareix un home mort en una platja de Sant Antoni

La Guàrdia Civil investiga els fets

Imatge d'arxiu de la platja d'Es Monestrí de Sant Antoni de Calonge

Imatge d'arxiu de la platja d'Es Monestrí de Sant Antoni de Calonge / Ajuntament de Calonge i Sant Antoni

Eva Batlle

Eva Batlle

Un home ha aparegut aquest migdia sense vida a la platja d'Es Monestrí de Sant Antoni. Testimonis han alertat els serveis emergències pel vols de dos quarts d'una que hi havia un cadàver en aquesta zona del litoral. La Policia Local, els Bombers i posteriorment la Guàrdia Civil s'han desplaçat a la zona i han comprovat els fets. El difunt, que anava del tot vestit, és un home espanyol d'origen turc de 45 anys.

Tot i que encara no s’han determinat les causes, fonts properes al cas apunten que podria tractar-se d’un ofegament, tot i que no descarten un possible suïcidi. L’autòpsia haurà de confirmar la causa definitiva.

La investigació ha estat assumida per la policia judicial de la Guàrdia Civil, i de moment el cas continua obert. Inicialment, no hi ha indicis que la mort hagi estat violenta.

Tracking Pixel Contents