Rescaten un excursionista que s’havia desorientat a les Gavarres a Santa Cristina d’Aro
Els Bombers el van localitzar sa i estalvi després que alertés que havia quedat bloquejat

Una imatge d'una dotació dels Bombers / Bombers de la Generalitat

Santa Cristina d'Aro
Rescat nocturn a les Gavarres, a Santa Cristina d’Aro. Els Bombers van rescatar aquest dilluns a la nit un excursionista que s’havia desorientat a la zona del Salt de Sant Llop i que no podia continuar el camí.
L’avís es va rebre cap a dos quarts de deu de la nit. L’home va explicar que es trobava bloquejat a la muntanya, que no podia ni baixar ni pujar i que tampoc trobava el camí per tornar.
Els rescatadors dels Bombers el van localitzar cap a tres quarts d’onze de la nit, sa i estalvi. El van assegurar i el van acompanyar fins al camí perquè pogués tornar cap a casa, segons informen des del cos d'emergències.
Subscriu-te per seguir llegint
- L’equip de robòtica de Girona que necessitava 20.000 euros per anar a Atlanta torna amb dos premis internacionals
- Descobriment històric a Blanes: Troben un microorganisme fins ara desconegut i amb comportaments nous
- Veïns de Girona demanen més policia i millores a la zona del parc del Migdia per combatre la delinqüència
- La família del jove desaparegut al mar a Roses demana ajuda per localitzar-lo
- Sense rastre d’Adam: què se'n sap de la desaparició del jove de 16 anys al mar a Roses
- Ensurt a Girona per la caiguda d’un tros de cornisa sobre una persona
- Els Bombers treballen amb la hipòtesi que el menor desaparegut a Roses és a l’aigua, «enfonsat o flotant»
- Alerta amb aquesta senyal poc coneguda: confondre-la et pot costar una multa de 200 euros