Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Crema un cotxe aparcat a Palamós de matinada

No s'han hagut de lamentar més afectacions

Una imatge d'una dotació dels Bombers

Una imatge d'una dotació dels Bombers / Bombers de la Generalitat

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Palamós

Els Bombers de la Generalitat han treballat aquest dimecres de matinada en l’incendi d’un vehicle a Palamós.

En concret, el cotxe s’ha incendiat al carrer de la Riera, on es trobava aparcat. Fins al lloc s’hi ha desplaçat una dotació dels Bombers, que ha apagat el foc.

Segons el cos d’emergències, no s’han hagut de lamentar més afectacions. A la zona també hi ha treballat la Policia Local de Palamós.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents