Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Un cotxe bolca a Palau-sator i deixa dos ferits

Els quatre ocupants han pogut sortir pel seu propi peu del vehicle accidentat a la GI-651

Ambulàncies del SEM.

Ambulàncies del SEM. / DdG

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
Eva Batlle

Eva Batlle

Palau-sator

Un accident de trànsit amb un cotxe bolcat ha acabat aquest dilluns al matí amb dos ferits lleus a Palau-sator.

El sinistre s’ha produït poc abans de les vuit del matí a la GI-651, al seu pas per aquest municipi del Baix Empordà. Per causes que s’investiguen, el vehicle ha acabat completament bolcat a la via.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Bombers, el SEM i els Mossos d’Esquadra. A l’interior del cotxe hi viatjaven quatre persones, que han pogut sortir del vehicle pel seu propi peu.

Tot i això, dues d’elles han resultat ferides de poca gravetat. Els sanitaris del SEM les han atès al lloc i posteriorment les han evacuat a l’hospital comarcal de Palamós.

Subscriu-te per seguir llegint

Tracking Pixel Contents