Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

Restablerta la normalitat del servei al telèfon 112, afectat per una incidència al conjunt de l'Estat

Es demana trucar només en cas d'emergència

Imatge del 112 al lateral d'un vehicle de Bombers

Imatge del 112 al lateral d'un vehicle de Bombers / ACN

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google
ACN

ACN

Barcelona

Una incidència de la companyia Telefònica ha afectat aquest dimarts al matí el servei del telèfon d'emergències 112 a diverses comunitats autònomes, segons han informat des del servei a Catalunya. Precisament, han indicat que la incidència ha estat "baixa" a Catalunya i cap a dos quarts de dotze s'ha informat que el 112 tornava a funcionar amb normalitat. Per la seva banda, el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha informat que la incidència estava afectant les comunicacions, però que cap a les onze, el servei s'havia començat a recuperar progressivament, i es rebien i cursaven trucades. Tot i la millora, ha alertat que es podien continuar produint afectacions "puntuals i intermitents" en algunes comunicacions telefòniques.

Tracking Pixel Contents