Necrològiques
Jaume Giró trenca el carnet de Junts i abandona el partit
L'exconseller d'Economia ha comunicat la seva baixa definitiva de la militància postconvergent a través d'un correu electrònic

Jaume Giró, en una imatge d'arxiu. / Europa Press

Barcelona
L'exdiputat de Junts i exconseller d'Economia i Hisenda de la Generalitat Jaume Giró s'ha donat de baixa com a militant de forma definitiva dels postconvergents, han confirmat fonts consultades a Europa Press i ha avançat Nació aquest dimarts.
Giró va comunicar el seu abandonament del partit mitjançant un correu al secretari general Jordi Turull dies enrere.
Giró, que va ser conseller entre maig del 2021 i octubre del 2022 sota el mandat de l'expresident de la Generalitat Pere Aragonès, va deixar el setembre passat el seu escó com a diputat de Junts en el Parlament i el seu càrrec a l'executiva del partit per discrepàncies amb les orientacions de la formació.
- Una gironina al terratrèmol de Colòmbia: «No ens podíem creure que allò fos real»
- Girona-Leganés (1-1): Abel Ruiz evita una plantofada de realitat per començar
- L’avís d’un expert en seguretat sobre un hàbit molt habitual: «No deixis la clau posada al pany a la nit»
- Grava sense saber-ho els últims instants de la seva parella: el vídeo d’una mort que sacseja les xarxes
- Girona acumula més de 14.000 habitatges nous sense vendre
- La UdG apareix per vuitè any consecutiu en el rànquing més prestigiós del món
- Desconfiança entre els comerciants del Barri Vell de Girona per la gestió de les papereres
- Els millors plans per sortir de casa del diumenge 16 d'agost