Les obres de canalització del riu Ridaura, a l'alçada de Castell d'Aro, han fet que en alguns punts del camí, el carril bici s'hagi anat fent més estret. De fet, en alguns trams jo ho era, atès que la manca d'espai físic així ho va propiciar i, quan es va construir el vial, "no hi havia tants usuaris com ara", segons han denunciat els mateixos ciclistes.

Alguns dels usuaris de cap de setmana, i entre ells Joan Butiña i Rosa Perich, han assenyalat que, en alguns punts, "el carril ha quedat estret per les obres que es fan al Ridaura i, en altres, ja ho és des de fa algun temps, perquè el nombre de ciclistes ha anat creixent amb el temps". Aquest carril bici només presenta dificultats ara, amb les obres de canalització del Ridaura, que van des del pont de Catell d'Aro fins a la seva desembocadura a Platja d'Aro, al costat del port nàutic.

Joan Butiña ha assegurat que, a causa del nombre de ciclistes, en les proximitats del pont de Castell d'Aro, "no hi passen dues bicicletes de costat i, si són colles de ciclistes nombroses, una d'elles s'ha d'esperar que passi l'altra per poder circular". Tant Butiñà com Perich han apuntat que, dins de les possibilitats orogràfiques, i amb vista a l'augment d'usuaris, "tal vegada seria bo poder ampliar alguns trams del camí".

Motos de trial

Butiña i Perich -que no pertanyen a cap penya esportiva ni de lleure- també han volgut denunciar que, en algunes ocasions, "ens hem trobat motos de trial en el carril bici mentre nosaltres hi érem; potser hi hauria d'haver més vigilància de la policia local; el mateix que es fa amb les platges a l'estiu perquè algun dia hi pot haver-hi algun accident o alguna baralla".

El carril bici de Castell-Platja d'Aro ja fa uns deu anys que va entrar en servei i és un dels més ben conservats de la ruta. Amb tot, ara la major afluència d'usuaris de cap de setmana l'ha convertit en una ruta molt concorreguda per particulars o colles enteres.