Unes 150 persones van quedar sense poder agafar el seu vol amb destinació a Bremen el 31 de desembre, a tres quarts de nou del matí, a causa d'una avaria de l'avió que els havia de portar des de l'aeroport de Girona, a Vilobí d'Onyar. L'aeronau, de la companyia Ryanair, havia de sortir a les sis del matí de Bremen però no va poder enlairar-se a causa d'una avaria, segons que va comunicar la companyia als passatgers que s'esperaven pacientment a Girona. Després de donar-los diferents hores de sortida, finalment els van comunicar que els programaven el vol per a les cinc i un minut de la tarda. No obstant, la companyia va recomanar els seus clients continuar esperant a l'aeroport ja que no els asseguraven que es pogués sortir abans o després d'aquesta hora.

En un primer moment, els van comunicar que el seu vol sortiria a les onze menys deu del matí, i més tard els van informar d'un nou retard en la sortida, fins a les dotze del matí. Quan la majoria ja es disposaven a prendre un café per matar l'espera, els van tornar a comunicar que l'hora de sortida seria les cinc i un minut de la tarda, tot i que no els podien assegurar que no sortís abans o després de l'hora que els comunicaven.

Per aquesta raó, la companyia va informar els passatgers que haurien d'esperar-se a l'aeroport de Girona, ja que si l'avió podia sortir abans de les cinc de la tarda ho faria i que els passatgers que no hi fossin, perdrien el vol.

La companyia també va dir als passatgers que els donaria vals per dinar. En aquest sentit, l'aerolínia Ryanair va donar un val de cinc euros per passatger per poder dinar i algunes persones es van queixar que amb aquesta quantitat de diners no es podia dinar amb condicions a l'aeroport Costa Brava de Girona.

Segons que ha informat un dels passatgers afectats d'aquest vol, Josep Maria Nogué, aquesta seria, de moment, l'única incidència registrada, ja que l'avaria només hauria afectat la ruta Bremen-Girona-Bremen.

Sense notícies

Nogué també es va exclamar del fet que la companyia no els pugués donar una informació més concreta i del fet que no es pogués trobar un avió de substitució en un periode inferior a les nou hores. L'Agència Catalana de Notícies va intentar contactar amb la companyia el 31 de desembre per recollir la seva versió dels fets, però des de l'oficina de comunicació se'ls va explicar que els responsables de la companyia estaven de vacances. D'aquesta manera no van donar cap informació del que va passar durant l'ultim dia de l'any a l'aeroport de Girona.