El projecte de la C-260, al seu pas per Vilatenim, a Figueres, suposarà l'enderroc de set habitatges i vuit locals comercials, entre ells una granja. Els propietaris ja han assumit els enderrocs, però ara estan negociant les compensacions econòmiques. L'Ajuntament ha presentat al·legacions al projecte, elaborat pel Departament de Política Territorial i amb un cost de 23 milions d'euros, perquè la via inclogui més passos de vianants, un carril bici, voreres de cinc metres i dues rotondes: una, a l'encreuament del carrer Nou, camí de Vilabertran i el Far d'Empordà, i una segona, més petita, a la prolongació del carrer d'Itàlia.

El projecte de desdoblament de la C-260 a Vilatenim proposa convertir l'actual tram, d'uns 800 metres -des de la rotonda de l'estadi fins al cinturó de ronda-, en una autovia amb dos carrils més, la construcció d'un giratori que connecti amb la N-II i la prolongació del carrer d'Itàlia fins a la connexió amb la zona comercial de la part de llevant de la ciutat.

Segons ha indicat l'alcalde de Figueres, Santi Vila (CiU), la valoració que fa l'equip de govern del plantejament és positiu perquè se solucionarien les cues i retencions que es produeixen sobretot a l'estiu. A més, és l'últim tram que queda per desdoblar entre Roses i Figueres. Amb tot, el consistori ha redactat amb el consens del Consell Municipal de Vilatenim una al·legació amb onze propostes per incloure en el projecte. Segons Vila, responen a un doble objectiu. Per una part, "ordenar i modernitzar la xarxa viària en aquest tram i, per l'altra, preservar l'activitat econòmica i residencial de Vilatenim".Així, entre aquestes mesures hi ha la substitució del talús del giratori entre la C-260 i la N-II per un pont, canviar la mitjana de formigó que ha de separar els dos sentits de circulació per una d'enjardinada per evitar "l'efecte barrera i segregador", l'ampliació de les voreres fins als cinc metres, la construcció de passos per a vianants i bicicletes al llarg de la nova prolongació del carrer Itàlia i el camí vell de Vilatenim al seu pas per sota la N-II, la connexió de les calçades laterals de la nova autovia a través de vials complementaris i dels carrils per a les bicicletes previstes a l'avinguda de Roses i la construcció de dues rotondes: la primera, a l'encreuament del carrer Nou de Vilatenim, camí de Vilabertran i el Far d'Empordà, i una altra, de dimensions més petites, entre el camí del Far i la prolongació del carrer Itàlia.

Els estudis del desdoblament del tram de Vilatenim es troben a exposició pública, per tal que qui ho desitgi hi presenti al·legacions. El projecte implicarà l'enderroc parcial o total de set habitages i dels vuit locals comercials. Segons Vila, el consistori havia parlat amb tots els afectats i "la predisposició és positiva i la gent està disposada a parlar-ne", tot i que ha reconegut que no hi ha encara acord en el tema de les compensacions econòmiques.