15 de juny de 2011
15.06.2011

Un cap de setmana de luxe a cost zero a Platja d'Aro

Una parella de Girona
és la guanyadora d'una campanya de dinamització del comerç local

15.06.2011 | 02:00

La gironina Margarita Ortínez ha viscut, acompanyada de la seva parella, un cap de setmana a Platja
d'Aro amb tots els privilegis com a guanyadora de la darrera promoció comercial al municipi, segons va informar l'Ajuntament. Guanya i viu un cap de setmana com un rei! La iniciativa, impulsada per l'Associació d'Empresaris amb el suport de la regidoria de turisme de l'Ajuntament, sortejava entre els compradors en els comerc?os durant l'època de Carnaval d'una estada completa, de dos dies per a dues persones, a Platja d'Aro, en un hotel de quatre estrelles. També dos sopars, ruta nocturna, i diverses opcions de turisme actiu a escollir; i un xec compra de 3.000 euros per consumir en una jornada acompanyats d'un personal shopper pels establiments de Castell d'Aro, ?Platja d'Aro i s'Agaró. Aquesta acció de dinamització comercial d'hivern, novetat d'enguany, s'afegeix a altres promocions que desenvolupen conjuntament l'Associació ?d'Empresaris i l'ajuntament, com és La Botiga al Carrer, tot un clàssic amb 23 edicions, i que ja té data per a la propera: dissabte 3 i diumenge 4 de setembre d'enguany. Per potenciar l'activitat econòmica de cada estació, també a les darreries de 2010 es va crear la campanya de dinamització comercial Tardor a Platja d'Aro. Durant quatre setmanes, 127 establiments i serveis obsequiaven als clients amb un val per aconseguir una paperina de castanyes. Simultàniament, 7 restaurants oferien un menús de tardor amb la introducció de productes típics de l'estació, i 27 locals d'oci nocturn oferien un xarrup especial de regal per als seus clients.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema