Com posicionar una empresa en l'entorn del web 2.0 i com utilitzar les xarxes socials per generar negoci. Aquest ha estat l'eix principal de la jornada de treball que ha tingut lloc aquesta setmana a la Sala TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació) del Palau Firal de Sant Antoni de Calonge, i que organitzaven conjuntament la Cambra de Comerç de Palamós i l'Ajuntament de Calonge. L'alcalde de Calonge, Jordi Soler, i el president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera, han donat el tret de sortida a aquesta jornada a la qual han assistit una cinquantena d'empresaris de diversos sectors per escoltar la ponència de Xevi Montoya, llicenciat en Periodisme, màster en comunicació digital i soci-director de Playbrand.

L'escenari d'aquesta jornada ha estat la nova Sala TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació), un espai de 120 metres quadrats que està equipat amb l'última tecnologia de comunicacions, i està pensat per organitzar-hi jornades de formació, congressos, xerrades, showrooms i presentacions, entre d'altres. La sala està connectada directament amb fibra òptica i permet connexions a la xarxa d'alta capacitat, a més de disposar de càmeres per retransmetre esdeveniments, projector i pantalla gegant, sistema d'àudio amb micròfons inal·làmbrics i connexió wifi, entre d'altres. Aquest nou equipament està pensat per oferir-lo a les empreses de la zona, tant per fer-hi formacions com per establir connexions amb proveïdors i distribuïdors arreu del món.