01 de agost de 2012
01.08.2012

Els quatre museus d'Olot es promouen amb una nova marca corporativa

01.08.2012 | 02:00
Josep Berga i Eduard Bech a l´acte de presentació de la marca.

El regidor de Cultura, Josep Berga (CiU), i el director del Museu dels Sants, Eduard Bech, van presentar la nova imatge dels museus d'Olot: el Museu de la Garrotxa, el Museu dels Sants i can Trincheria. Es tracta de quatre centres d'exposició que comparteixen àmbits de promoció i de gestió encara que tenen una direcció independent.
Els elements comuns han motivat una imatge conjunta, basada en 5 logotips: un de cada equipament i un del conjunt (Museus d'Olot), i en 4 símbols, cadascun dels quals identifica un dels museus. Els logotips tenen 3 franges: la superior, on s'indica el tipus d'equipament; la central, on apareix en nom propi, i la inferior, on s'indica l'àmbit d'influència dels museus.
El regidor de Cultura, Josep Berga (CiU), va posar la nova marca en el context d'una nova idea dels museus olotins. "La gent quan sent la paraula museu pren la idea d'un significat de cosa avorrida", va dir. En canvi, segons ell, els 4 museus d'Olot són centres dinàmics, on gent de totes les edats i pot trobar coses curioses i, fins i tot, divertides.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema