Un centenar de professionals del turisme gironí participen en l'acció promocional i comercial Costa Brava Girona Trade Week, organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, amb l'objectiu d'ajudar més de cent empreses turístiques gironines a crear producte específic i a comercialitzar en els mercats francès, alemany i rus. A més de la jornada de formació, que es farà el dimarts 15 d'octubre al Palau de Congressos de Girona i que serà impartida per reputats operadors turístics internacionals i responsables de centres de promoció turística de Catalunya, s'organitzaran dos viatges de familiarització temàtics al territori per a sis agents i operadors turístics.

El programa de la jornada inclou tres conferències temàtiques simultànies dedicades a turisme de negocis, congressos i viatges d'incentius, turisme actiu i natura, i enogastronomia. Pel que fa als viatges de familiarització, estaran centrats en turisme de negocis i congressos, que tindran lloc del 13 al 15 d'octubre, i en l'enogastronomia, del 15 al 18 d'octubre, dirigits a agents i operadors turístics.