Ryanair introdueix des d'ahir i fins l'any que ve una sèrie de millores a la seva pàgina web que permetran, entre altres coses, simplificar el procés de reserva i fer-la en només cinc clics. Un procés que, tal com funcionava fins ara, en requeria 17. Entre les millores que s'ofereixen, també s'elimina l'encriptat per a les reserves individuals, es dóna un període de 24 hores per corregir errors menors en les reserves i s'habilita un procés de reserva intuïtiu que ajudarà a trobar fàcilment les tarifes més barates. Tot això, a partir d'aquesta setmana.

A banda del web, la compa?nyia ha anunciat altres millores digitals com la d'habilitar una targeta d'embarcament, el febrer de l'any que ve, que es podrà descarregar a través d'un telèfon mòbil.

La companyia també habilitarà el servei "El meu Ryanair" a finals de desembre que permetrà als clients introduir les dades i guardar-les de forma segura al web, estalviant així temps cada vegada que facin una reserva amb la companyia irlandesa.

A més, també s'habilita l'opció de "compartir la tarifa", a partir de finals de març de l'any que ve, per ajudar els passatgers a trobar tarifes baixes de la companyia i compartir-les a través de les xarxes socials. Tot plegat, a banda d'una nova aplicació per als telèfons mòbils que es posarà en marxa a partir del maig de l'any que ve.