13 de febrer de 2014
13.02.2014
40 Años
40 Años

El Patronat de Turisme Costa Brava es promociona en hebreu

La publicació s'ha presentat en una fira internacional especialitzada a Tel Aviv

13.02.2014 | 14:47

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona ha presentat el primer catàleg promocional de la Costa Brava i el Pirineu de Girona en hebreu, i ho ha fet en el marc de la fira internacional de turisme en la que participa: IMTM de Tel Aviv, a Israel.

Aquesta nova publicació ressalta els principals atractius turístics de la destinació, com són Girona, Besalú, Sant Pere de Rodes i Cadaqués, a més d'incloure una ressenya de Barcelona i el FC Barcelona. A la fira, es fan trobades amb els principals operadors turístics israelians que volen ampliar la programació de viatges a les comarques gironines.

Darrera la decisió d'editat aquest catàleg hi ha el progressiu augment de turistes israelians i jueus a la demarcació de Girona al llarg dels darrers anys. D'aquesta manera, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona fa un pas endavant en el material destinat a promocionar les comarques gironines al mercat israelià, així com també en la millora de la participació a la fira internacional de turisme IMTM de Tel Aviv. La publicació destaca, de manera gràfica i visual, atractius com ara el paisatge, la cultura catalana, Dalí, Girona, l'enogastronomia i les localitats de Castelló d'Empúries i Besalú, com també menciona el FC Barcelona i la capital catalana.

Pel que fa a la fira, el Patronat de Turisme hi participa amb la marca "Pirineus de Catalunya", dins l'estand de Catalunya. Destaquen el contacte i les reunions mantingudes amb els operadors turístics israelians Issta, Geotours, Holiday Lines, American Express, Rimon i Ofakim, que properament ampliaran la programació de viatges en grup de caire cultural i d'activitats gastronòmiques i esportives als Pirineus Catalans i a la Costa Brava.

Des del Patronat van destacar les dues presentacions a professionals que s'han dut a terme en el marc de la fira, les quals s'han centrat a presentar l'oferta turística de Catalunya i la Red de Juderías de España.

En els darrers tres anys, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha incrementat el nombre d'actuacions adreçades a captar turisme jueu, procedent tant d'Israel com dels Estats Units, per a les destinacions Pirineu de Girona i Costa Brava.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit