05 de abril de 2014
05.04.2014

La Costa Brava torna a ser present al Saló del Turisme

Hi fa promoció de les activitats gastronòmiques, turístiques i culturals, del Vivid i del massatge d'autor

05.04.2014 | 00:00
L´espai de la Costa Brava forma part de l´estand de Catalunya al SITC.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona promociona al Saló Internacional del Turisme a Catalunya 2014 -que va començar ahir i es clourà demà- el Festival del Vi, Vívid, de l'Alt Empordà i el Baix Empordà; el nou massatge d'autor Gerunda Fuga, que ofereixen dotze establiments gironins, i les activitats culturals, gastronòmiques i de turisme actiu en la natura de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

El Patronat de Turisme és al SITC acompanyat de Lloret Turisme, Turisme Rural de Girona, Monuments de Catalunya, els consells comarcals de la Garrotxa, el Ripollès i l'Alt Empordà, i del municipi de la Vall d'en Bas, promocionant des de l'estand de Catalunya, l'oferta turística de les destinacions gironines entre el públic català i els professionals que assisteixen al saló.

El Patronat disposa d'un espai promocional de la marca Costa Brava en l'estand de Catalunya i, dins l'espai Pirineus de Catalunya, d'un altre de la marca Pirineu de Girona, des dels quals atén professionals i públic per tal d'informar-los i orientar-los sobre les novetats en l'oferta turística de la destinació. Per segon any, a l'estand de Catalunya se situa una àrea gastronòmica, "Menja't el món", des de la qual els visitants podran degustar i comprar productes alimentaris de proximitat gironins i vins empordanesos membres del Club de la Ruta del Vi DO Empordà.

El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme, Joan Giraut, que es va desplaçar ahir al saló per assistir a la inauguració, presidida per Felip Puig, conseller d'Empresa i Ocupació, va manifestar que "el mercat turístic català és fonamental per a les destinacions municipals gironines perquè trenca amb l'estacionalitat turística i ens permet introduir productes i serveis expressament pensats per a aquest públic, com ara rutes i esdeveniments culturals o campanyes enogastronòmiques". Giraut va afegir que el visitant i el turista català ja estan ben informats quan visiten la destinació, gràcies a Internet i a les xarxes socials.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook