05 de abril de 2014
05.04.2014

El servei de Teleassistència inicia la campanya contra les al·lèrgies

S'atendran més de 5.600 persones per donar consells de prevenció i tractament dels símptomes

05.04.2014 | 00:00

La campanya del Servei de Teleassistència de la Diputació de Girona atendrà durant els propers dies les 5.627 persones usuàries d'aquest servei. Mitjançant una trucada o una visita a la llar, els professionals assessoraran les persones per prevenir els símptomes de les al·lèrgies i els indicaran en quins casos cal que vagin al metge. A més, es lliuraran fullets informatius.
Entre les recomanacions per prevenir els símptomes de les al·lèrgies hi ha ventilar la casa a primera hora del dia o a la nit; utilitzar humidificadors i condicionadors d'aire amb filtre antipol·len per renovar l'aire; no viatjar amb cotxe amb les finestres abaixades; assegurar-se d'instal·lar un filtre antipol·len als accessos d'aire condicionat; evitar de sortir al carrer durant les primeres hores del matí i cap al vespre; i dutxar-se i rentar-se els cabells i la roba cada dia, ja que, encara que no s'apreciï a simple vista, és probable que s'hi duguin quantitats importants de pol·len.
Pel que fa a les visites al metge, des del Servei de Teleassistència recomanen que es facin en cas de tenir picor al nas o als ulls, mucositat i congestió nasal o tos, fer xiulets en respirar o notar cansament després d'haver fet exercici moderat, ofec, envermelliment, llagrimeig o molèsties causades per la llum.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook