Saltar al contingut principalSaltar al peu de pàgina

I després d'Escòcia, el torn de Catalunya?

I després d'Escòcia, el torn de Catalunya?

I després d'Escòcia, el torn de Catalunya? / diari de girona

Ja ens segueixes?Marca'ns com a mitjà preferit
Afegeix-nos a Google

El professor de la Universitat d'Edimburg Michael Keating va ser l'encarregat d'impartir la conferència "Escocia después del referéndum. ¿Y Cataluña?". Keating és a més director del Centre Escocès per al Canvi Constitucional, un consorci d'equips de cinc institucions que té la missió d'examinar les qüestions plantejades en el debat constitucional d'Escòcia.

Tracking Pixel Contents