L'aeroport de Perpinyà vol convertir-se en un dels aeroports de referència tant al nord com al sud dels Pirineus erigint-se en alternativa a l'oferta de companyies 'lowcost' de l'aeroport de Girona. A les 11 rutes que opera actualment, l'aeròdrom de Perpinyà sumarà a partir del 29 d'abril i fins el 24 d'octubre dos vols setmanals que uniran Perpinyà amb Madrid amb un preu de 117 euros l'anada i tornada. A més, entre el 28 de juny i el 31 d'agost, també oferirà un enllaç amb l'aeroport d'Eivissa. Actualment, des l'aeroport de Perpinyà es pot volar a París, Còrsega, Lille i Nantes a l'Estat francès, a Londres, Southampton i Birmingham al Regne Unit, a Dublín i a Brussel·les.

L'aeroport de Perpinyà aposta per convertir-se en un dels aeroports de referència del triangle Tolosa - Montpeller - Barcelona, tant pel que fa als habitants de la Catalunya del Nord, com pel que fa a l'àrea que inclou ciutats com Figueres i Girona. Per aquest motiu durant aquesta primavera l'aeroport realitzarà tota una serie d'accions de comunicació, publicitat i contactes per fer conèixer la seva proposta de vols i destinacions.

La vocació transfronterera de l'aeroport posa a l'abast d'aquest públic onze destinacions, amb centenars de connexions, a una hora de Girona, Figueres, Olot i les àrees d'influència d'aquestes poblacions, i vol aprofitar les possibilitat de l'alta velocitat ferroviària per apropar l'aeroport a nous públics. En paraules del seu director, Denis Leluc, l'"aeroport de Perpinyà ofereix una alternativa a l'oferta 'lowcost' de Girona i se situa més a prop per als habitants d'aquesta àrea que l'aeroport d'El Prat". A més, Leluc considera que "les dimensions de l'aeroport de Perpinyà permeten agilitzar i fer més fluids els procediments dels viatgers".