04 de abril de 2015
04.04.2015

La Costa Brava es promociona a agents de viatge, bloguers i periodistes als Estats Units

També per mitjà de l'exposició pictòrica de l'artista saltenc Joan Mateu que acull la Hespe Gallery de San Francisco

04.04.2015 | 00:00
La presentació de l'oferta turística gironina a la ciutat de San Francisco, aquest dimecres.

La Costa Brava es va promocionar als Estats Units amb una presentació de la destinació dirigida a una quarantena de professionals de les agències de viatges, periodistes i bloguers, i també per mitjà de l'exposició pictòrica de l'artista saltenc Joan Mateu que acull la Hespe Gallery de San Francisco durant tot l'abril.

A aquesta ciutat, dimecres, representants del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i de l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya van presentar la seva oferta turística davant de 31 agents de viatges d'operadors turístics, 9 periodistes i diversos bloguers especialitzats en turisme i viatges. Els bloguers van interessar-se per la programació complementària del Congrés TBEX Costa Brava Catalunya, que es farà del 30 d'abril al 2 de maig.

A continuació de la presentació es va oferir als assistents un esmorzar basat en productes gironins i vins de la Ruta del Vi de la DO Empordà. La trobada va finalitzar amb una visita privada a l'exposició, hores abans que s'inaugurés oficialment.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
L'últim El més llegit