Olot comptabilitzarà els efectes de l'Olot per dos en base a enquestes a proveïdors i establiments inserides a un sistema informàtic. "La intenció és saber l'efecte econòmic de la promoció", va afirmar Estanis Vayreda (regidor de Promoció Municipal per CiU".

La quarta edició de l'Olot per dos començarà el proper divendres 26 de febrer i s'allargarà fins al diumenge 28. Durant tres dies, els establiments de la ciutat oferiran estades i places de restaurant que permetran que les gaudeixein dues persones al preu d'una.

L'òrganització ha comptabilitzat la participació en 37 allotjaments, 40 bars i restaurants i uns 60 comerços. Aquests establiments participen a l'Olotx2, amb estades gratuïtes, descomptes en àpats i compres i activitats. A la presentació, que va tenir lloc ahir al restaurant LaPerla d'Olot, David Coloma (gerent de l'Associació Hostalatge de la Garrotxa) va fer públic un concurs per reforçar la imatge de la campanya de descomptes.

El concurs es dirigeix als bessons univitalins (idèntics) no residents a la comarca. Per participar-hi, cal que enregistrin un vídeo en què expliqui per què voldrien conèixer Olot o què és el que més els agrada. Els premis són 10 nits d'hotels amb esmorzar i sopar durant l'Olot per dos.