Les pluges i les males previsions meteorològiques pel temporal d´aquest cap de setmana han passat factura a la quarta edició de la campanya promocional ´Olot x2´. En concret, "l´alarmisme" creat arran de la borrasca de pluja, neu i vent ha provocat anul·lacions de última hora i han fet que l´ocupació als hotels i cases de turisme rural del municipi i de la zona passessin del ple complet al 75 o 80 per cent.

Tot i això, els 135 establiments - entre restaurants, hotels i comerços- adherits de la campanya han continuat oferint productes seguint el lema de dos per un. La vintena d´activitats paral·leles com concerts, visites guiades o concursos han atret un gran nombre de públic. La majoria dels visitants eren veïns de les comarques barcelonines com Osona, l´àmbit metropolità o de la demarcació gironina. El regidor de Promoció Econòmica de la ciutat, Estanis Vayreda, assenyala que des del 2011, l´ocupació mitjana anual al municipi ha passat del 35% al 48%.