El Consell Comarcal de la Garrotxa, en el darrer ple extraordinari, va aprovar un conveni amb l'Agència Catalana de Consum. L'acord va tirar endavant amb el vistiplau de tots els grups. La col·laboració puja fins a 56.088 ?.

Durantel 2016, l'Oficina de Consum a la Garrotxa va atendre 3.125 visites, 137 més que l'any anterior. D'aquestes, 525 persones van presentar una reclamació, 9 van ser queixes, 1 denúncia i la resta (2.590) van ser demandes d'informació.

Un 32,26% de les reclamacions estaven relacionades amb els serveis de llum, aigua o gas (171 reclamacions). Els serveis de telecomunicacions i Internet representen el 29,06% de les reclamacions (154).

En global, el 63,3% de les reclamacions presentades a l'Oficina de Consum de la Garrotxa es van resoldre de forma satisfactòria per als consumidors.

És un servei ubicat a l'interior del Consell Comarcal.