Les obres de millora de la seguretat a la C-66 són un pas més a prop. La Generalitat ha tret a licitació les actuacions en els 5 quilòmetres que hi ha entre Serinyà i Sant Ferriol. En concret, el tram on s'actuarà és entre l'enllaç amb la C-150 a Banyoles i l'inici del desdoblament a l'arribada a Besalú. El cost de les actuacions està valorat en 7,8 milions d'euros (amb IVA inclòs). El temps per fer l'obra serà de quinze mesos.

El gruix de les actuacions previstes passa per millorar la seguretat de les incorporacions i sortides de la via. En el tram afectat, es preveu millorar set interseccions, comptant també les secundàries. A l'enllaç de la C-150 a Banyoles nord, es construirà una rotonda de 60 metres de diàmetre per millorar la circulació actual entre la C-66 i les zones industrials i de servei. La mateixa solució és la que s'adoptarà a Serinyà. El projecte preveu construir un giratori de 40 metres de diàmetre per connectar tots els accessos d'entrada i sortida. En aquest punt la velocitat de la via està limitada a 50 quilòmetres per hora.

A l'accés a Fares (nucli agregat a Sant Ferriol), la C-66 guanyarà dos carrils més. En aquest punt, a banda dels dos ja existents, la intenció és fer-ne un d'acceleració i un altre d'alentiment amb falques per arribar al nucli urbà. Això es farà tirant a terra la benzinera abandonada que hi ha en aquest tram.

El quart punt on s'actuarà serà la connexió amb el desdoblament de la carretera C-66z. En aquest cas, el projecte contempla la construcció d'una rotonda, la més gran de totes, per connectar tots les carreteres i vies ja existents com els accessos a Besalú o a Juïnyà (Sant Ferriol). El giratori tindrà 66 metres de diàmetre. Un cop enllestides les obres de millora, es prohibirà que els vehicles que surtin de les coves de Serinyà s'incorporin a la C-66 fent un gir a l'esquerra (és a dir, en sentit Girona). A banda, també es milloraran les entrades i sortides d'altres vies secundàries que desemboquen a la C-66. Segons l'estació d'aforament que hi ha al tram que es veurà afectat per les obres, entre Serinyà i Sant Ferriol el 2015 hi van circular 13.749 vehicles diaris. Després d'anys de davallada, aquesta xifra suposa un rècord d'usuaris.